Onsdagsförmiddag

Hejdär.
Gick upp vid 10.00 tiden och började koka ägg till mig och Patrik, men som vanligt glömde jag ta tid på äggen och de ble alldeles för löskokta (vi gillar att ha löskokta ägg). Jag drack upp mitt te, Patrik drack upp sitt, sen gick han och la sig och sura.. (Y) Jag kokade om 3 nya till mig själv. De blev bättre som tur va.. Bra början på denna dag.
Men annars snart så ska jag till hårsalongen hår & nu för att fylla i min röda effekt som jag har. Victoria ska fixa de på mig, så kommer nog bli kanon detta. Sen blir det hem och äta mat, sedan så ska jag nog ta mig en promenad tror jag. Vi får väl se vad klockan blir och så. Sen hörde jag rykten om att min sessa ska komma hem idag? Det gillar jag!

Men som sagt,..; hår&nu, hem coh äta mat (patrik lagar), promenad? Annars får vi se vad dagen har att erbjuda. Tack för mig, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0