Torsdag

Men godmorgon. Ny dag, nya möjligheter, fortsättning på det nya livet! (:
Det va inte det jag ville skriva om som jag skrev i förra inlägget. Jag kan börja med att det blev tidig morgon. 07.30 ringde klockan.. Ögonen stod i kors på mig, men det kan vara svårt att sova med en snarkande björn till karl bredvid sig ibland. That's real love! Men han är på väg på ärende just nu. Jag saknar han redan fast han åkte för en timma sen. Men älskling, allt kommer gå bra.. Allt kommer gå bra! Jag finns här för dig min underbaring. Jag älskar dig, det vet du. Antingen för han komma hem ikväll så han åker tillbaka imorrn bitti, eller så blir han kvar helt och kommer hem på Lördag eftermiddag. Jag är nervös hela jag för hans skull! Tänk om det kommer gå snett? Nej fy Sara, så får du inte tänka.. Allt kommer gå bra. Jag vet det! Jag älskar dig min prins <3

Men nu ska jag ta mig lite frukost som jag är värd, för jag har faktist städat mitt ganla rum hemma hos mammsen och pappsen. Frukost besök hos en kompis, en bra start på morgonen. Have a nice day! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0