Ute / Inne

Nu är det såhär att jag ska göra en ute & inne lista.

Inne:
* Träna
* Myskvällar
* Utomlandsresor
* Sovmornar
* Gurka + Dipp
* Solsken

Ute:
* "Vänner" som ljuger
* Folk i allmänhet som söker drama/uppmärksamhet
* Blodpudding+potatisbullar
* Dåliga filmer
* Kvällar då det inte finns ett skit att kolla på, på tvn!


Vill ni fylla på med grejer, så kommentera och säg det. För nu ska jag faktist börja få upp min karl ut sängen, och börja laga mat. Jag är hungrig, och dagens matlagninb blir sprödbakad torsk m. potatis och gräddfil. Återkommer när tiden finns. Puss!


Kommentarer
Postat av: anonym

har "vänner" som ljuger nånsin varit inne? annars gillar jag tipsen lifecoach!

2010-02-12 @ 17:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0