Vinter spelen

Hejdär. Jag börjar med att svara på en kommentar från "Elin"..
Jag undrar nu vem Elin du är och varför ska du veta det? Du har inte direkt någonting med saken att göra.. Ren nyfikenhet eller vad kallar man det.. Annars kan du väl fråga henne om det, för det verkar som om du talar med henne? Tack för mig! :) 

Sitter nu i soffan, och är nytränad och nyduschad. Har också hängt tvätt.. För det gör ju inte nån annan här hemma ;b Men ändå, kul var det och träna. E och T va ju med. Blev lite skratt i slutet, men vi var nog lite trötta tror jag.

Men när jag kom hem efter träningen så hade älskling gjort mat åt mig, så söt han är. Och nu så blir det tvmys med han. Vi kollar på vinterspelen just nu, humorprogram på 5an. Ganska roligt faktist, så kolla på det ni med om ni inte har bättre för er ;b Sen under reklamen så byter vi över till "house". Men nu ska jag göra klart resten här på nätet, och sen lägga mig i knät på Patrik så han kan pilla mig i håret. Puss och kram, skumbanan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0