1a arbetsdagen på nya året

Seriöst, hur trött får man vara på första arbetsdagen? jag sov hur dåligt som helst inatt, undra varför? Var jag orolig på nå sätt eller vad fan äre? Drömde kanske dåligt med.. Hmm, så kan det va.

Men jag ska väl bege mig ner till bilen och skrapa av rutorna, och få lite värme i bilen. Sen dra till jobbet! Men eter jobbet så var det någon som frågade mig om det blev filmmys(?). Kanske det blir, beroende på vad och när det blir isf. Självkalrt var det min tolan som frågade, och jag tackade ju inte nej (: Men nej, nu ska jag till jobbet som alla andra. För oss som har ett liv, och som sköter det! Tjohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0