Candy

Har hängt tvätten iallafall, så duktig jag är. Nu är jag hemma hos mammi och pappi. Ska packa med lite grejer som ska med till lägenheten. Typ som en till liten byrå (som man kan ha grejer i), mitt porslin som jag fick när jag fyllde 15, filmer, böcker (Patrik hade bara "Bert"bok..) och lite saker till mig. Så jag kan få ha lite eget, sen ska jag nog byta adress... När jag orkar och har tid, inte nu och inte snart. Men inom snar framtid!


Men mot kvällen ska jag nog förhoppningsvis träffa S, vet inte riktigt.. Hon skulle  höra av sig (: Men undertiden jag väntar så ska jag leta fram lite saker, och leka med Rambo innan han går ut och går med Pappa (eller tvärtom, man vet aldrig). Sen ska jag nog hem, och fixa lite.. Kvällen blir som den blir, massa positivt hoppas jag. Puss på det! Time to go, bye. 


Kommentarer
Postat av: E

Så du tyckte om min idé om tacomys? :d

2010-01-20 @ 08:37:42
URL: http://miilaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0