Eftermiddag

Hejdär.
Efter jobbet blev det en fika hos mormor och morfar, där träffade jag kusin och morbror också. Det var kul! Fick också träffa Rambo lite, han älskar jag! Han är underbar, min trollunge liksom. Han gillar att pussas, det gillar han massor ;b

Men jag ska väl snart ta mig något att äta, sen ska jag iväg för att träffa en kompis som jag väldigt väldigt sällan träffar. Det kommer bli kul att ses, efter så långa perioder som vi inte ses. Sen kanske söt Milan ska vara med, men vi får väl se. Sen blir det sova tidigt, för man jobbar ju imorrn också. Och självklart så får man sova själv, min godegris jobbar natt. Men jag klarar det, jag har vant mig med det! :) Så det går finemang.


Nej nu så börar det kurra i magen på mig, så dags att göra lite käk. Sen får vi se om grisen ska ha eller inte, han är lite speciell när det gäller mat. Men ha en bra eftermiddag/kväll.


Kommentarer
Postat av: Frida Naess

Hej, ja det ska nog gå att ordna :) puss

2010-01-07 @ 19:41:28
URL: http://naess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0