Hej och Tja!

Ni antar väl vad jag har gjort. Jobbat såklart! =b Men vi får väl se hur länge jag kommer jobba, börjar bli slut på grejer.. :/ Men men, vi får väl se.

Men vet inte vad jag mer ska säga, jag kan tala om mina framtidsplaner och vad som kommer hända framöver i några månader.. Eller så mycket jag kan komma på iallafall :b Typ födelsedagar, saker som jag ska göra, eller annat skoj! :b

Januari - P älskling fyller år, så jag kommer baka och städa massor för i helgen kommer det gäster. (DU tänk inte ens tanken!) Robin fyller också år, 20 bast!
Februari - Daniel fyller år.
Mars - Emilia gos fyller och Lillebror fyller år.
April - Mamma, kusin Christoffer fyller år. Och jag ska in till Filipstad med bilen på besiktning.
Maj - TOLAN fyller 18 år, så 10 maj så har hon bokad!
JuniTattueringsdags!! Jag och T drar och tattuerar oss, iallafall jag (L)
Juli - Pappa fyller år! =)
Augusti - Sofia fyller 20 år! =D
September - Jag och Patrik firar 3 år tillsammans <3
Oktober - Jag fyller 20 år! :D PARTY!? :b
November - Kusin Robin fyller år
December - Det är julafton, så det är bara tid-med-familj-månad! :)

Det är väl det som jag kommer på förtillfället, men om det är något jag har glömt så skriv gärna och säg det. Fylla på min lista är bara roligt, så skriv föfan! :D Men för övrigt om kvällen så är det chill som gäller, handla, äta kvällsmat, lugna ner sig framför tvn och sedan sova. Bara några arbetsdagar kvar.. Jag vill bara sova! Men ha en bra kväll, godkväll! :)


Kommentarer
Postat av: fisen

august ; sofia fyller 20!

2010-01-27 @ 19:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0