Hejdär

Har sovmorgon imorgon, fyfan vad skönt! Så imorgon ska jag bjuda på tårta och lite mys på fikastunden på jobbet. Säga bye till mina kollegor. Men det var morgondagen det.

Idag har jag bara jobbat, sen varit hemmaoch ätit lite, sen blev det träna med T.. Det ärså skönt att träna, för det en sån skön känsla att bara få ur sig allt. Tankarna försvinner, man bara tränar bort liksom. Mår bra där, mår bra av att få röra på sig. Det borde fler pröva på faktist.


Men apropå idag, fick ett underbart sms av min "flickvän" och jag blev så glad.
Tack underbar, det gjorde min dag bättre från all skit som har varit :) Tack!



Nej, dataspelsnörda med Putte äre som gäller, godkväll!


Kommentarer
Postat av: E

Ska vi träffas en sväng idag? Låta våra underbara hundar träffas ? :D

Mackan följer med mig hem från Nora, så han får åka buss igen :D Wiiie!!

Love you my girl !

2010-01-29 @ 09:23:08
URL: http://miilaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0