Hejdär!

Sitter nu hemma hos mamma och pappa, ska strax hoppa i badet för jag fryser som bara fanskapet själv. Och hinna leka lite med Rambo innan det är dags att ha filmmys. Det blir filmmys med några tjejer, kommer nog bli massa skoj. Massa prat, tjejsnack såklart och en bra film till det. Lite godsaker också skadar ju inte. Men kan skriva lite mer senare, om jag har något skoj att berätta såklart (: För nu ska jag hoppa i badet, för ett varmt bad sitter inte helt fel nu i denna kyla. Godafton!



Äckel, Äckel, Äckel.
Du är en skam för mänskligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0