Japp

Jag handlade det jag skulle, + en dörrmatta. Sen har vi fått upp hyllan i köket och klädhängaren (och skohyllan) i hallen. Det börjar likna någåt, och det blir jag glad av. Skönt att han kan få tummen ur röven nångång. Eller rättare sagt så ska vi tacka hans pappa för det :b

Men det är inte långt kvar tills jag ska iväg. Har hunnit duschat, och det är något bra. Ska klä mig, fixa lite och sen hänga upp tvätten. Dra till mamma en sväng, och sen så ska jag hämta mina tjejer för att sedan dra till Ghn för tacomys och massa filmmys! Love love love! Hur blir din kväll?

Kraaaaaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0