LillLördag

Idag är det onsdag, och det kallas även för lilllördag. Varför kallas det så för? Om det är någon som vet så kan ju den berätta det för mig. Men skulle egentligen berätta om igår, och det gick kalas bra. Skit kul hade vi, skratt var det så det räckte iaf. Men det känns nu dagen efter att man har tränat. Sen blir det nog mer träning imorgon och söndag. Men söndag har jag planer på att åka till säfsen med några. Men vi skulle bestämma det ikväll hur det blir.. Och vilka vi blir och hur många bilar.. Är du också sugen på att bli med så hör av dig så fort som möjligt! :-) 0769286603 så får ni tag på mig. Nu blir det jobba i 2 timmar till innan det är dags för att gå hem. Pussva!


Kommentarer
Postat av: E

Sara, ska vi åka till malta 21februari - 3mars ? 1100 kr ... + pengar där... GRRRRRRRR?!

2010-01-13 @ 14:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0