Tjafan!

Sitter som vanligt hemma hos mor och far efter jobbet. Det är en vana att åka hit först, för att träffa Rambo och gosa med han. Men vad händer idag då? Jaru, ingen som faktist vet det.. Eller jo, det ska bli film och mys med älskade E. Blir inge träning, E är sjuk och då ska man inte träna. Skulle ta det imorgon istället, tror det är roligare pass också. Så klart det blir bättre då! =) Så hoppas du är kryare imorgon din sjukfan!

 Annars då? Jag inväntar älskade E. Ska nu åka iväg med Rambo också.. Men efter jag har busat klart med E så ska jag bara götta mig tills hjärtat kommer för då ska jag ha massa massa massa pussar så jag kan sova gott. Tjofan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0