Torsdag

Och det är sista dagen innan Fredag.. Imorgon är det kort arbetsdag ca 2 timmar, sen drar jag till Karlskoga för att lämna grejer.. Alltså så jobbar jag samtidigt som jag åker till Kga. Soft det kan vara att jobba ibland, fast det finns ju bättre jobb ändå!
 Men är nu hemma på lunch, och ska ner och jobba igen. Suck, och jag är svintrött.. Hur ska jag orka, mina ögon står ju i kors redan? Jävla karl som väcker mig när han kommer och lägger sig. Ikväll är det friskis och svettis som gäller, träningsdags med andra ord. Det ska nog bli kul, vi har haft kul de senaste gångerna iallafall så.. Ska du också dit eller?

Back to reality. Have a nice day.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0