Vad ska man säga?

Jag återstartar mitt nya liv, det första som händer på det nya året är bara skit, tjat och gnat. Not surprised! Och att folk ska gagga ihop sig mot mig, är jag inte heller förvånad över. Varför är det så? Hur orkar man hålla på egentligen, vad är du? En maskin? Du kommer absolut inte härifrån iallafall! Du kan ju åka hem till det du kommer ifrån, för det skulle lätta för massa människor.

Svar från kommentaren och "hålla-med-kommentaren"; Hej. Nej, det är inte så jag menar. Ni har ingen aning om vad jag menar och vad allt handlar. Tar ni åt er så är det upp till er, om jag skulle va ni så skulle jag inte bry mig så mycket. Men så är ju inte fallet riktigt, tyvärr.

Nej, dags att dra sig mot jobbet... Ciao


Kommentarer
Postat av: amanda

det är inte lätt ;/ men du vet ju vem som alltid vinner i slutändan ändå ;) <3

2010-01-07 @ 09:36:28
URL: http://schuuuster.blogg.se/
Postat av: E

En del vågar inte ha egna åsikter bara, jag vet en som är precis likadan som en som du känner, hennes liv har fallit i bitar nu, och jag bara ler åt henne.. Egna åsikter, eget liv, vem vill vara som alla andra ? kraaam

2010-01-07 @ 10:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0