En snabbis

Jag får göra ett snabbt inlägg.
Jag har i stortsett bara varit hos mor och far på förmiddagen, tog mig en långpromenad med vovvarna också. Gick runt gäddsjön. Va varmt, men ändåså va det skönt. Sen va jag med mor och far innan de skulle åka, de ska/är iväg med husvagnen nu i helgen. Sen drog jag till kaffesumpen och badade och umgicks lite med Amanda. Vi blev ett gäng som spelad volleyboll, vi hade faktist kul! :) Och nu sitter jag hemma nyduschad och ska göra mig iordning. För vid 18.00 ska jag, Emilia och Sofia bege oss ut i skogen för att äta god mat - Strömsdal! Vattnas i munnen på mig redan, fan fan fan vad gott! Sen får vi se vart kvällen tar vägen (: Kanske hem tidigt för ska kanske med till Laxå imöra och se på folkrace(?). Inge bestämt än.. Får se vad älskling säger när han kommer hem! (:

Oj, nu tickar klockan iväg och jag måste göra mig iordning för våran middag.
Och ni som inte har grattat mor och far, gör det ;)
Ha en bra kväll, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0