Fredag

Haha, oj.. Va ett tag sen, men jag har ingen vidare stor lust att blogga konstant varje dag. Jag har massa andra saker för mig som är lite roligare ;p Men men! :) HIhihi..
Igå va vi ju på brolle, då blev det lite cider och öl som slank ner. Va gött med öl, har fått värsta ölsuget! ;b Men Brolle alltså, är det verkligen lagligt att vara så jävla snygg? (Älskling, du är med snygg! Det vet du!;)) Gud, haha ;p Vi brudar som va där stod ju och bara dreggla framför han. Raaawr! Sen blev det hemgång, men det tog stoppv id Espana! :b Fick i sig lite käk också, grymt gött va det! Sen äntligen hem! Gud, min säng... Efterlängtad som bara dän!
Sen så sov jag till halv 10 och det va dags att gå upp. Skulle med Mor och far till Karlskoga för att handla lite, mamma hämtade sin ring. Jag handlade faktist ett par nya jeans, nytt linne och 2 par nya skor. Så nu ska jag rensa lite pjux. In med det nya, ut med det gamla! Men det gör jag en annan dag, plus att jag måste städa innan min älskling kommer hem också! :) Men älskling, jag tycker du borde komma hem nu. Saknar dig massor... (: Min plutt! <3

Ikväll så är det jag som kör Saab! Ska hämta en vän i Örebro inatt, full ska han vara. Annars så kommer jag fan inte och hämtar han! Och som sällskap ikväll blir Emilia raring, va längesen nu. Du bara drog ifrån mig! ;/ Dålig stil bruden! Men får ju va med dig ikväll iaf, myspys i bilen! ;D
Men nej, nu msåte jag avsluta detta. Ska bränna en sommarskiva, och sedan göra mig iordning. Sen drar jag mig utåt, bland allt knot och mygg. Godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0