Gick kalasbra

Att vara hundvakt idag, hade ju extra hjälp och allt ;p Så det va inte direkt svårt..
Men annars så blev det grillat till kvällen, godmat! Och sen säga hejdå till kussarna, för de skulle hem och sova. Och jag drog hem. Sitter nu här en stund, men ska snart bege mig ut tror jag. Kolla läget! Och se om något offer har tid (: Sen ska jag hem, och ta det lugnt. Och utvila mig ordentligt nu de sista dagarna innan allvaret börjar.. Suck!
Plus att jag är på lite dåligt humör, som gör mig ledsen.
Säger bara en sak; Karlar!

BBL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0