Gone...

Han åkte vid 15.00 tiden!
Gud, jag känner mig så tom redan. Hur fan ska det sluta?! Ingen älskling hemma, ingen som tjatar på mig, ingen som håller mig trygg om natten, ingen som pussar mig på morgonen när han går upp. Gosh, fan. Denna som han kommer vara borta, kommer kännas som en evighet. Men han har iallafall sagt att han ska ringa varje kväll, och så ska skicka lite sms, men vad för sms får ni inte veta! ;) Man kan ha jävligt kul med en telefon. Men älskling, jag älskar dig för det. Och vi ses snart igen!!!! <3



Jag kommer hålla er uppdaterad om hur det går för han i vimmerby. Han är på folkracefestival. Och jag får vara hemma och arbeta istället :/ Men cash.. Hans första tävling är på onsdag, då kan jag meddela lite. Ska försöka hålla det uppdaterat, så ni vet lika mycket som mig ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0