Idag är det den riktiga Lördagen.

Och idag så stack kusinerna+moster från Göteborg hem. Lite tråkigt, och lite tomt det blev. Det va bra livat förut.. Men ja, småungar. De är bra goa dom! :)

Men annars idag så va vi och sa hejdå till kussarna, och nu är jag hos mor och far. Patrik jobbar, och slutar vid 14. Då ska jag ha maten klar tills han slutar. Det blir pannbiff, sås och potatis. Något som jag har varit sugen på länge nu. Och sen så förhoppningsvis så blir det Örebro med hjärtat senare. Vi ska göra någonting mysigt som att handla, mat och bio (hoppas jag på!!), innan han drar. Finns knappt tid imorgon. Då har jag bestämt att vi ska pyssla i lägenheten. Få upp tavlor och öppna/packa upp de kvarstående flyttlådorna! På Måndag åker han till Vimmerby, och är borta en hel vecka. Och jag får inte bli med, fråga mig inte varför för det vet jag inte. Han säger bara "jag vill inte". Han kanske vill åka och göra någonting själv? Vad vet jag.. Men jag ska jobba, så jag kommer iallafall ha någonting att göra. Han kommer hem på Söndag någongång, antagligen när jag ligger och sover. Fan vad ensam jag kommer känna mig i lägenheten medans han är borta. Min trygghet försvinner en vecka! Fan, kommer känna mig så ensam :O Och mina föräldrar drar också på semester nästa helg och är borta en vecka. Då blir jag verkligen ensam.. Gud vad deprimerad jag blev! :P Men vadfan, alla drar iväg ju! :/ Någon som bor med mig en vecka?

Nu ska jag försöka utnyttja min tid med älskling innan han åker.
Sen blir det inte mkt tid, för han är inte hemma...
Ha en bra dag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0