Inte förvånad

Nej, Örebroresan blev inställd. Ska ta den efter Patrik slutat jobba imorgon istället. Så han drog iväg och skruvade, och förhoppningsvis så hinner han bli klar med den sent ikväll så han inte behöver skruva alldeles för mycket imorgon eller Måndag. Så älskling, komigen nu vadfan!
Annars så har jag bara tagit det lugnt, men jag kanske ska in till Nora. Det är ju Linda Bengtzing ikväll. Men det märks om folket blir med, eller om det finns sugna folk överhuvetaget! ;b Vissa har inte råd, eller vissa har inte tid. Men nu ska jag bege mig till Björnvägen för att hämta min mamma, så ska vi åka och handla mat. Sen blir det nog Nora, i guess! Men hur ska jag veta, allt brukar bli lite bakvänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0