Just ja

Hahahaha, en liten bra grej... Jag skulle kolla mitt konto idag, va ett tag sen jag gjorde det. Skulle se hur mycket pengar jag hade kvar att leva för.. Jag trodde att jag skulle ha typ några tusen kvar. Det va bra mycket mer än vad jag trodde!! Va fan nästan 15 000 kronor! :D Vart fan kommer alla dom pengarna ifrån? Ja just jävlar. Jag jobbar och tjänar mina egna pengar, kanske därför jag har så mycket pengar! ;)
Men dom pengarna ska snålas, lägga undan liten slant iallafall till utomlandsresan som kommer bli efter sommarn. Hösten eller vintern, beroende på tid och pengar just då när vi känner för det! :)

Men nu ska jag betala lite småsaker, speciellt den dära j-vla akassan.
Tjollahoppsansa!


Kommentarer
Postat av: Maria

Gött! Pengar är alltid fint att ha :D

2010-07-27 @ 08:30:01
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0