Kvällennn

Hejdär.
Sitter och väntar på bror.. Han ska få lite filmer av mig, som han ska ha med när mina föräldrar drar till norge. Under tiden tog jag på mig en ansiktsmask. Men jag undrar om den va lite för gammal, man kan dra av den som typ extra hud!!!!! Men vadå, billiga Nicklas grejer?! (Y) Får ta och köpa riktiga saker imorgon eller något. Eller vänta lite här nu, jag fick höra nu i efterhand att vissa ska man kunna dra av?! Vadfan.... ;P

Men imorgonkväll eller på Lördagförmiddag så åker vi förhoppningsvis till Motala för att kolla på folkrace. Får väl se vad det blir för väder och vind. Hoppas vi åker, jag vill att vi åker. Jag vill att vi ska göra någonting tillsammans :) Va ett tag sen nu. Sen sen efter sommarn så kommer vi antagligen ta en utomlandsresa som ni nog redan vet. Underbart, jag håller på att sparar pengar för fullt! Jag och min älskling, tillsammans långt borta och länge. Åh, vill åka redan nu. Hoppas bara allt går som det ska, så kommer vi åka! :) Tiihihihi, baby i love you!

Nej, nu kom bror med sin kompis. Han ska ha datorn. Och så ska jag se om jag hittar en bra film att se på ikväll innan min regering kommer hem och tar tvn ifrån mig.
Ha en bra kväll. Puss


Kommentarer
Postat av: Julia

men sara, vissa sorters ansiktsmask SKA ju vara såna som man drar av ansiktet som "hud" ;)

2010-07-22 @ 19:53:07
URL: http://juliaberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0