Lördag

Åh hej.
Har varit i Tyfors nästan hela Fredag, och nu idag också. Men när vi väl kom hem så ringer det på Patriks telefon och det visar sig att några hade dieselstopp i dammshöjden. Så det va bara så att åka till Björnvägen och hämta en dieseldunk och åka iväg. Haha, så det kan bli ibland! ;p
Men jag har också hunnit att hälsa på hos mor och far en sväng. De kom hem lite tidigare än beräknat. Fiskelycka hade de inte iallafall. Kom knappt hem med nå fisk alls! :/ Men lite andra godsaker kom de hem med, och lite till mig hade de köpt iallafall! :) Gott Gott. Ska nog öppna det snart ;P hihi.
Men ikväll så ska jag och hjärtat till Grahajdi för att äta mat, vi är bjudna till familjen Gustavsson. Kommer nog bli jätte gott, jämt god mat där! :) Sen får vi se vart det bär av, ska iallafall träffa en god vän ikväll. Och vart det bär av sen, är ingen som vet. Vi 3 (eller 4) kan hamna vart som helst. Kanske blir skogen ikväll igen? Haha! SKa tydligen vara något i Tyfors ikväll, flera som ska dit. Va inte riktigt säker på vad och vilka som spelade.

Men nu ska jag iallafall duscha och fixa till mig,
för om ungefär en timme så ska vi bege oss till Ghn. 
Tjollahopp gummisnopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0