Lördag

Imorgon är det sista dagen innan arbetsveckan börjar igen...
Ush, längtar inte. Men hallå, cash ffs! (: Det är det enda jag tänker på när man jobbar.. "Vadfan, jag får ju penga för det." Och vips, så går allting lättare.
Mengårdagen blev ju en Örebrotrip för att hämta Patric Normark, va ju därför jag fick köra finbil ;p Saab! Och hem kom jag runt 05.00 snåret för det blev en tur i skogen med. Det va en olycka igår, så vi åkte och titta på hur bilen såg ut vid 4 på möra.

Och idag, så va jag och lämna tillbaka Patrics vrååålåk! Och då blev det hem till Björnvägen, och sitter fortfarandekvar här. Har färgat håret, och satt i löshåret. Riktigt nöjd, för första gången eftersom jag satte i det själv. Och jag håller väl fortfarande på med lite småpyssel på mig, man finslipar eller vad säger man? Och ikväll bär det av till Örebro igen, för att hålla sällskap bland annat.  Sen när vi kommer hem så blir det en skogstrip, i guess. Träffa the old gang. Det va ett tag sen! :) Men men, nu ska jag småpyssla det sista och packa handväskan.. Paraply lär nog behövas, eller vad tror ni? Ha en bra kväll, och sooooov gott! :)


Kommentarer
Postat av: katarina

förlåt mej men vad tänker du med egentligen? hur kan du verkligen vara så himla säker på att dom lekte med bilen? tänker du inte alls på att de var jävligt otäckt för anhöriga och dom som var inblandade. har du inget annat att skriva i din blogg? istället för att gotta ner sej i andras olyckor. Medmänsklighet föddes du utan sånt eller?

2010-07-18 @ 09:26:37
Postat av: s

i agree

2010-07-18 @ 12:58:00
Postat av: Niclas Johansson

Helt ärligt så kanske det var dumt skrivet men ändå till viss del sant, Låt henne skriva vad hon vill? Om ni blir stötta av det så sluta läs hennes blogg? svårare än så är det inte?.

2010-07-18 @ 13:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0