Onsdag, 14 Juli

Hejdär.
Satte mig här och skulle kolla genom lite saker, och ta reda på lite saker.
Men jag har bara en morgon kvar att gå upp, sen så får jag sova lite längre på mornarna. Men jag tycker jag får sova länge ändå. Vaknar jämt före klockan .. Så, ska jag nog ut till stranden ett tag och steka lite med Frida innan det är dags att jobba en timme igen ;p Då har jag en sak mindre imorgon!(: Plus att jag bara behöver gå upp en morgon till. Wihuuuuuu!

Men nej, nu ska jag fixa fram bikinin och bege mig bort.
Ha't.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0