Onsdag

Ja, dagen har varit helt okej.
Och jag känner mig extra glad idag.. Undra varför? ;p
Tihi, jag är nog bara för bra helt enkelt.

Men nu lagar jag mat till mig och min goding. Blir nå simpelt som stekt potatis med ägg, korv och haricots vert. Så vi får väl se hur det smakar. Om karln godkänner det, man vet ju aldrig. Han gillar inte grönsaker, eller nå nyttiga saker. hahaha ;p Sen ska jag nog ta det lugnt framför tvn innan läggdags.. Och imorgon ska jag nog ge mig ut på en långpromenad. Är bra sugen faktist! Någon som är på? :)

Nej vadfan, han slutar snart. Måste se till att ha det klart tills han kommer.
Ha en bra kväll. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0