Party like a rockstar.

Ja, typ iallafall!
Ikväll har jag bestämt att jag ska korka upp, va ett tag sen. Blev bestämt i sista minuten.. Ja, inte likt mig! Jag vet! Men vadfan, lite spontan får man vara. Sen antar jag att vi ska dra ner till krokborn och träffa allt folk som antagligen kommer dit. Men nej, nu jävlar börjar klockan rinna iväg.

*Duscha
*Leta kläder
*Sminka sig
*Hitta skor
* Sen dra!
Men någonstans där ska jag korka upp också ;) Tagggaaaaaaaaaaaaad!

Håll er ur vägen ikväll, nu jävlar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0