Söndag

Snabbt och enkelt.
Nej, jag gillar inte Söndagar! Arbetsveckan börjar imorgon..
Men igår blev det fan bara biltur! Först Örebro, åka runt överallt där. Sen tog jag egen bil till Mettjärn och va där och sa hej och stre massa. Sen köra till civilisationen (hällefors) och sedan tillbaka tilt Mettjärn. Och då fick vi se att jag hade pyspunka. Tur att Jocke är i närheten då. Sen blev det ännu längre bil åka. Blev mat i Karlskoga! Och klockan va 07.00 när jag kom hem imorse... Och gick upp strax efter 12! Gosh, är cp trött! Men är nu på Bjärnvägen och fått i mig lite mat, då piggna jag till.

Men nu säger pappa att vi ska byta däcket som va pyspunka, och lite senare så ska jag väl bege mig hem och storstäda. Mannen i huset kommer hem inatt/imorgonförmiddag. Måste ju va rent då! :) Hörs ikväll. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0