- andra juni tvåtusentio

hejdär.
Hmm, idag blev det inte lika långt arbetspass. Men skönt att komma hem i tid, men massa annat krångel va det. Fyfan! Men men, tur att det finns andra snälla personer iallafall. Men jag har en lägenhet att städa också... Låter väldigt roligt va? ;p Plus att jag har lite disk, och jag ska laga mat tills kl 14.00. Har lite att göra, men jag är så himla trött efter jobbet. Hårt att gå upp 05.00! Inte vant mig än liksom....

Men annars som ni såg hade jag lite att göra. Diska, laga mat och städa. Men städningen får bli en annan dag, jag har inte tid och ork till allt liksom! Och sedan ska jag tydligen åka och måla en folkracebil i denna värme, men jag får väl ta med mig bikinin och ha på mig den, då jobbar jag ju på brännan också! Wiiiiiiee! (: Och när klockan börjar närma sig 19.00 så ska jag bege mig till fotbollsplanen i GHN. Det är ju match mellan GIF och HAIF (Grythyttan och Hällefors med andra ord). Den bästa matchen på hela året ju. Och sen ska jag hem och ta det lugnt, för arbetet väntar imorgon och sen så får jag min telefon imorgon! Mycket bra dag, mycket bra dag! ;D

*Nej, nu börjar klockan ticka iväg och dags för diskning och matlagning innan min hungriga sambo kommer hem. Ha en bra dag vettja, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0