- fjärde juni tvåtusentio

Måste för det första säga att grattis alla studenter som tar idag. Välkommen in i vuxenlivet/arbetslivet!

Men jag kan också förklara varför en del dagar blir så dåligt med bloggning. Jo, jag orkar helt enkelt inte. Jobbar och sliter, och sedan så har jag hur mkt som helst att göra efter jobbet känns det som. Men dah (haha, vad längesen man sa/skrev det!!!!), man lever bara en gång och då kan man ika gärna köra slut på sig! ;b Och apropå jobbar... Ska skicka in mitt CV till bryggeriet. Enligt mina kontakter så sökte de fruntimmer på bryggeriet. Och jag fyller ju 20 snart så då är det mer plus i kanten för då får jag jobba skift! Kanske ska satsa på det efter sommarn och skita i alla jävla gnällkärringar som finns? ;b

Men idag....
Jag har målat mina naglar knallblåa! Klicka HÄR om ni ska se mina lovely-nails! Och att måla naglar är INTE lätt. Ena sidan blir alltid bättre än den andra, och ni fick bild på den braiga handen såklart ;p
Och en annan bra sak; Igår fick jag min älskling som jag hade beställt. Min rosa mobiltelefon. Billig, enkel, mindre krångel (hoppas jag verkligen!) och självklart är den ju rosa!



Men nu så ska jag faktist lägga på mattorna på golvet, jag har äntligen haft orken till att städa och fixa lite här idag. Har varit helt slut annars.. Jag ska också duscha, och sen försöka se vart kvällen bär av och vad som händer. Tror att det blir en skogssväng till mettjärn också, chilla lite med mamma, pappa, rambo, farmor och farfar. Men vi får väl se helt enkelt! Nej nu vill mattorna in från balkongen, ja.. Det sa dom till mig! (A)

Ha en bra kväll, och vi ses kanske ute! ;) Peace out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är inte bra:/ hade en sån och den gick sönder direkt nästan..

2010-06-05 @ 13:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0