- första juni tvåtusentio

Hejdär
Har inte speciellt mycket att säga förutom att jag har beställt en ny tele och längtar efter den redan! (:  
Och sen så tänkte jag berätta att jag är helt slut efter 9timmars arbete idag. Extra arbete med andra ord. FYfan för vissa människor, hur fan orkar ni hålla på så som ni gör? Om det inte duger, vadfan kommer du inte och gör det bättre själv? Nej, men gör ett jävla drama av skiten. Gör det... Du som förlorar på det ändå!

Och sen så är jag också bra trött på all annan drama som blir. Vissa kallar sig för vänner, undra om det verkligen är så? Det märks inte längre... Men skitsamma... Jag orkar seriöst inte bry mig längre, gör vad fan du vill.

Nej usch vad arg jag är.
Nu ska jag se till att min älskling får mig på glatt humör!
Goodbye!


Kommentarer
Postat av: evelina

haha jag mena antagligen att vi skulle flytta ihop och så? jag skrev ju på "riktigt" så du förstår nog.

2010-06-01 @ 21:36:55
URL: http://evelinahillbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0