- här ska det försvinna lite -

Dagen blev lite annorlunda än planerat..
* Träffa en ledsen Frida, vi åt mat och sedan till GBN. Efter det kom Amanda och joinade oss.
* En trip i caben, sluta med glass i ghn.
* Blev cykeltur med min älskling till statoil, OK och sedan hem.

Men det jag egentligen skulla säga va att min älskling Patrik har kommit på en sak. Vi båda ska börja träna (eller jag tränar ju redan.. Jag är ute och går 5 km varannan dag och tränar så ofta jag kan. Och han ska också börja träna), ja varför inte tyckte jag. Vi båda ska gå ner ett visst antal kilo, men han tror inte att jag kommer klara det. Men det så menar vi att det är slut på snabbmat, godis och läsk. (Läsk kan gå bra på helgerna i princip). Och jag ska fanimej visa att jag kan klara det. Ska nog börja gymma, så någon som är duktig på gymma som blir med? (: Och sen säger han att om jag/vi lyckas gå ner dom dära kilona som ska bort så "skulle vi göra något speciellt" till hösten/vintern. Och med det menade han att vi ska åka utomlands. Och när det är mer som en "vadslagning/tävling" så kommer det gå lättare! :) Hur många är det som lyckas när de tänker "nu ska jag gå ner x kilo och ska röra på mig si och så mycket". Hur många klarar det egentligen? Okej, kan ju finnas dom som kan. Men väldigt sällsynta.. Men jag tycker detta låter som en jätte bra idé, för det blir ju som en liten tävling och jag är ju en ganska tävlingsinriktad människa. Eller, vad tycker ni andra om hans härliga idé? ;p

Hahaha, men jag tycker vi ska åka utomlands oavsett vad resultatet blir. Eller, jag ska rövslicka (inte ordagrant!) lite så kommer vi nog åka ändå. Eller, jag har aningar om att vi kommer åka ändå :) Godkväll..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0