- inte -

Det blev inge målning på folkracebilen, för den va inte klar och den skulle tvättas och grejer. Plus att han skulle skruva med bussen istället. Så självklart får han det, jag klagar inte av att slippa det! ;)

Så istället kanske det bli Karlskoga trip. Men ska hem till mor och far först och hämta en sak, och sedan lämna lite andra saker. Det är ju dags att hänga in sommarkläderna och ut med vinterkläderna ;p Men innan allt det sker, så ska jag vika ihop en tvätt och sedan hänga upp en ny....*suck!*


Kommentarer
Postat av: evelina

men de va ett jävla tjat... ;L förstå istället :p nej klart de inte är på låtsas, ta de inte så ordagrant innan jag blir förbannad haha. puss <3

2010-06-03 @ 16:52:13
URL: http://evelinahillbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0