- resultat -

1.

2.

3.

4.

Bild nummer 1: Amanda dick följa med som sällskap. Hon blev bra sugen hon med på tattuering ska ni veta!
Bild nummer 2: Min tatuering, blev grymt nöjd med den. Fast fy i helvete vad ont det gjorde. Va lite yr ett tag där.. Aldrig mer på ryggraden! Jag har aldrig heller klämt så hårt på stolen som jag satt i! :O
Bild nummer 3: Tolan är grymt nervös... Innan det ska börjas tattueras på henne.
Bild nummer 4: Vicans tattuering. Änglavingar+gloria! Väldigt fin (:

Och nu ska jag skicka ett CV till mig själv, som jag ska skriva om imorgon på mammas dator för jag har inge bra skriv program på min dator. Och sedan se på greys innan det är laggdags. Hmm, kommer göra ont att sova. Upp tidigt imöra bitti... :/ Vill soooooooooooooova! Ha en bra kväll (: Pussss


Kommentarer
Postat av: Heidi

Snygg tattoo, skulle också vilja göra en på ryggen men först på benet för mig =)

2010-06-09 @ 21:25:43
URL: http://hayliemery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0