- sjätte juni tvåtusentio

Hej, gomorgon, godförmiddag eller goddag.
Gick upp för ca 2 timmar sen, eller då väckte älskling mig och sa att det var dags att gå upp ;p Jag höll faktist med eftersom imorgon börjar arbetet igen. Men det bli en liten annorlunda arbetsvecka faktist. Måndag & Tisdag är som vanligt. Onsdag är jag ledig (JAAAAAA!!!!!!!!) eftersom jag ska till Filipstad och få massa nålar i kroppen (längtat i 7 månader på de!). Torsdag skulle jag få gå med en annan tjej hela dagen och på Fredag så skulle jag faktist få slippa städa kronhagsskolan (tror jag skulle slippa hela dagen då). Och sen har jag fått 5 veckor i sommar att städa iallafall! (: Gött, kommer bli underbart med mycket pengar sen. Plus att jag får tillbaka några tusen från skatten också! (: Och sommaren 2010 kommer bli underbar, det hoppas jag verkligen! Mycket pengar kommer det finnas, förhoppningsvis en oerhört rolig roadtrip i sommarn med tjejerna (som det va prat på iallafall) och sen folkrace vissa helger med min älskling! (: Bra Bra Braaaaaa! <3

Men för övrigt idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktist. Det bli mest lugnt, fast jag funderar på en 4hjulingstur men jag har ingen bil och det finns inge bensin i 4hjulingen heller så jag måste ha en bil som jag kan tanka. Tänker inte bära en stor dunk! Fan, jag känner mig så tom utan en bil. Men den är fixad till veckan igen (: Jag är grymt sugen på att åka iväg och göra någonting senare, så jag ska nog övertala min pojkvän att vi ska åka iväg och storhandla i eftermiddag. Det börjar ta slut på mat i våran frys & i vårat kylskåp ;p Tihihihi.. 
Nej, nu ska jag plocka lite småsaker , laga mat och sedan ska jag ta cykeln och dra iväg en sväng och se vad som händer annars.. Dagen har just börjat liksom ;b Vad händer annars en solig Söndag?? Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0