- tionde juni tvåtusentio

Det gick hyfsat bra att sova inatt. Men när klockan ringde imorse så tänkte jag nästan skrika och säga att jag inte ville upp. Jag va svintrött,  men det gick över under morgonen. Va på 5 ställen och städade med en annan tjej idag. Va lite roligare, tror jag.. Men helt dö är jag. Och när jag kom hem så blev det en snabbdusch och sedan en Örebro trip med mina föräldrar. Blev mat och glass i nora! Gott! Och strax ska jag byta om och sedan bege mig till Ghn för att få lite grillat. Super duper gott! Sen ska jag hem och sova, för jag är så jävla trött. Somnade fan i bilen både dit och hem till Öret! Och imorgon är det Fredag och jag börjar inte jobba förens vid 9, så jag har sovmorgon! <3 Men ha en bra dag/kväll. Det kommer jag ha oavsett vad som än händer.. Tjüs!


Du förstår inte vad du kommer gå miste om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0