* du försvinner

Men jag måste också börja med att undra vart du har tagit vägen? Man hör av sig och vill umgås, du säger att du hör av dig senare men sen gör du inte det. Antingen så har du hittat på någonting annat eller så skiter du i att höra av dig. Du har aldrig tid, måste man boka dig flera dagar i förväg eller för att få tid med dig? Så gör man inte vet du, sånt gör man inte! Hur kul är det att veta om 2 veckor och 4 dagar så ska vi umgås? Mmh, precis! Det är inte kul, sånt gör bara barnungar. Vad är det som är så viktigt som du gör med dom? Eller tycker du synd om de/X så du känner dig tvingad att umgås med X? Säg mig, vad är det som gör att du undviker oss andra? Men visst, du kan ju säga till när du har tid och tar åt dig utav det här. Du känner dig nog träffad när du läser detta. Jag saknar dig, det gör jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0