femtonde juni.

Hej. Det blev en kort arbetsdags, slutade redan halv 10! =D Men har redan hunnit med en promenad med Jessica, Loviso ch Zorro! ;b Blev en hyfsad lång bit, men får ta längre nästa gång tycker jag :) När det finns mer tid. Det är hur skönt som helst att vara ute och promenera när det är såhär lagomt varmt (: Och självklart får man ju frisk luft, finns sådana som knappt orkar gå utanför dörren ;b Jag är inte en av dom iallafall! :)
Men just nu sitter jag och inväntar på att Evelina ska komma hit, vi ska ut på dejt. Eller, lunch. Vad man nu ska kalla det ;p Jag ska åter igen till Strömsdal och äta (Jag vet att jag är där ofta, men det är ju så  himla gott!!!), för hon kunde inte följa med förut och då får jag ta med henne dit nu. Ska åka strax, men vadfan. Hon är ju inte här än! (: Hon är nog här vilken minut som helst tror jag. Och jag måste ju fan ta mig mig lite klär :o
 Efter det ska vi nog ta en fika, och sen ikväll ska jag faktist träna fotboll igen. Ska komma igång med fotbollskarriären igen. Så himla roligt egentligen, om man har ett roligt lag att spela med dvs ;b Oj, nu ska jag nog försöka kika ut genom fönstert och ha span på när hon kommer. Peace out fuckers! (:



och du, vad är det du söker egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0