fjortonde juni.

Hejdär.
Arbetsdagarna går bra fort! Men så jävla skönt att ha hela eftermiddagen på sig att hitta på saker. (: Såhär borde det jämt vara tycker jag. Tihihihi!
Men strax när klockan närmar sig 14.00 så ska jag bege mig till Hurtigtorpet och gå powerwalk med J och A, efter det ska vi ta en springtur när vi väl har tempot uppe. Vadfan, här ska det fan hända saker nu! :) Jag är grymt taggad! Jag ska fan lyckas nu under sommaren!!!! :D Nej, dags att leta upp stavar och skit som ska med (:

BBL :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0