* onsdag; lill-lördag

Hejdär.
Måste fan erkänna att jag är svintrött fast klockan är så mycket. Är det för att jag inte har jobbat på några dagar som jag känner såhär och är såhär trött? Klockan kan ringa vid 9, och mina ögon står i kors fast jag lägger mig i tidd liksom. Hur fan kan allt det gå ihop? ;b

Men annars så ska jag väl ta tummen ur röven och städa lite här hemma innan det är dags för att laga mat. Ja, det va ett tag sen jag lagade mat, men vadfan. Det är så mycket annat som står i vägen. Patrik är aldrig hemma vid lunch och det är tråkigt att laga till sig själv, så jag brukar dra till Björnvägen för att äta mat ;p Bekvämt, lat.. Kalla det vad ni vill, för bra gött är det att slippa laga mat! ;) Men dagsn mat blir kyckling & ris i någon form. Mums, det låter gott redan bara genom att jag tänker på det! ;b
Och sen i eftermiddag får vi se vad som händer, jag tänker nog ta mig en promenad som jag egentligen skulle gjort imorse (som jag visserligen självklart åkade somna om). Någon som har lust att bli med? Hör av dig!

Nej, nu ska jag kolla det sista på datorn innan det är dags att skriva "städkärring" i pannan och börja städa.. Ha en bra dag, så hörs vi när tiden finns. Peace and love!


min prins, min karl, min man, min bästa, min älskling!
i love you so much!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0