tjugoåttonde juni.

För det först så kan jag meddela att underbaraste Jessie fyller 20 år idag.
Grattis Grattis Grattis bruden! <3<3



Men helgen har varit bra, men ändåså sådär. Jag va med om en riktigt otäck olycka ihelgen som jag inte vill tala om här, mår dåligt för händelsen fortfarande. Men jag får tänka positivt, jag lever och det gick bra iallafall. Så vill ni veta får ni kanske reda på det. Så, nog talat om det!

Men för övrigt så har allt varit helt underbart. Vädret varit okej, lagomt varmt och vi har haft bra kul :) Kan lägga in lite bilder från helgen.. Det är bilder från är vi va hos Stoffe m. Evelina och sedan lite från stugan, men det är inte alla bilder.
Vi börjar med lite bilder från när vi va med Stoffe och Evelina.











Här tog kvällen slut för en del! ;)

Nu kommer det bilder från när vi va i sommarstugan.













Det är inte alla bilder, finns fler! :) Orkar inte lägga ut alla bara.

Men annars idag så har jag, Amanda och Frida varit i kaffesumpen och chillat. Och imorgon sägs det bli värmerekord, så då blir det mer sol och bad som gäller! Har redan bränt mig, bra Sara! Haha. Men nej, nu ska jag läsa lite bloggar och sådant som jag ligger efter med. Hänt ganska mycket! Ha en bra kväll, puss och kram.


Kommentarer
Postat av: belinda

berätta för mig? (: <3

2010-06-28 @ 21:36:00
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0