tjugoförsta juni.

Godmiddag. Jag kom nyss hem från jobbet! Ja, ni kanske undrar varför jag är hemma så tidigt. Jo, vi börjar tidigt så slutar vi tidigt på dagen sen. Börjar 05.30 varenda möra.. Bra slut är man när man kommer hem :/

Men gårdagen blev bara slöa helt enkelt. Jag kom ju hem bra sent när jag va chaffis! Kom hem vid halv 4 på möra.. Trött som en gris va jag, men det gjorde ingenting. Jag hade iallafall kul! (: Och Zumba va bra kul, men skitsvårt! :) Det måste ni prova, ni som inte har gjort det! Sen blev det läggdags, tidigt trodde jag. Men icke, det komer lite händelser ivägen för min sömn ;p Men det tackade jag absolut inte nej till! HAHA :)
   Och idag så har jag bara hunnit jobbat än så länge, håller på sakta med att plocka ur och få lite ordning i garderoben som står i hallen. Men jag tog mig en paus och satte mig här.. Ska snart börja med mat också, undra vad jag ska göra för mat idag då? :) Har ej bestämt mig än! Det määääärks liksom.. Sen ikväll så ska jag nog ta mig en promenad med Evelajna och umgås och prata lite skvaller (som vanligt! ;p) med henne lite. En bra avslutning på dagen! :)

Men nu ska jag göra klart i hallen och sedan starta med maten innan min älskling kommer hem, min mage kurrar redan. Åh gud, vad jag känner mig som en hemmafru..... :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0