trettonde juni.

Hejdär. Eller ska man säga Godförmidag?
Ja, som ni ser så har jag en ny design men jag är inte riktigt nöjd med den. Någon som kan försöka hjälpa mig lite, ni som kan detta med designer liksom? ;b Den som jag har nu för duga tills jag finner en bättre.

Men gårdagen blev helt okej som jag skrev igårkväll. Träffade en gammal vän, sen yttligare en gammal vän och sen fick vi med oss några sötnosar i bilen också ;b Väldigt roligt! (: Men sen så blev det hem i tid för att sova, va ganska trött. Och gud så gött det va att få lägga sig, att sängen kan vara så underbar ibland. Men det blev upp och hoppa i tid också (eftersom arbetet börjar imorgon igen). Vi åt frukost, oh sedan drog han iväg. Jag hamnade här framför datorn en stund, jag känner att jag är dålig på att sitta här nu för tiden. Men har man mycket att göra, så har man. Mitt liv består inte av största dels av datorn eller sms som det gör för en del. Jag har ett liv sköta ju! (: Och snart ska jag bege mig till Björnvägen för att få lite käk. Kommer nog bli kanoners det! Men vad händer i eftermiddag/kvällen? Jag är grymt sugen på bio eller något!Kanske kan bli en Örebro-resa trots allt? ;p Eller bara en bra film hemma bara.. (:

Oj då, klockan rinner iväg. Dags att ta sog bort till mor & far.
På återseénde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0