Åhhhh, inte mycket tid

Jag har gått upp, fått mig lite frukost. Morgonen började bra än så länge; Blev Kaffe och kaka, ett jätte fint sms av Emilia, har duschat och nu så håller jag på att tvättar. Ska alldeles strax göra mig iordning för Örebro-resan vid 13.00 tiden. Klä på mig och sedan sätta på lite smink. Ska också strax fixa iordning frukos åt min älskade som ligger och sover än.. Mycket att göra på en sådan kort tid, men jag ville faktist hinna med ett inlägg. Sen ikväll/eftermiddag blire kalas tror jag. Hur blir eran Fredag? :)



BBL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0