Alltså

Jag hade bilderna ute på Facebook för en stund sen. Men jag har dom nu bara på datorn. Blir bara massa skit om jag lägger ut dom tydligen. Men ni som vill se på dom, eller ha dom får väl säga till. Lägger bilderna på ett USB och tar med dom hem till lägeheten. (Har inte kamerainställningarna som jag har på min stationära på min bärbara i lägenheten). Det är därför dom läggs ut på USB. Men snart blir det ändring på det.. Snart ska jag få ta dit min stora dator! (: Snart snart snart!!! Då slipper jag krångla fram och tillbaka med alla jävla bilder, och jag brukar kunna ta massa bilder när kameran väl blir med.. Eller vad säger ni, ni som brukar vara med? ;b  

2 filmer från igår;

Jocke tror att jag tar kort, fast jag filmer. Och den dära mystiska
handen som kommer fram är Patrices hand.


"Miss-sommarnatt"-låten så skulle de här 2 tjejerna dansa bugg.
Nå, kan de dansa eller inte? (:


Nej, men nu ska jag lägga mig framför tvn och se på en bra film tror jag. Eller någonting annat som är ett bra tidsfördriv. Förslag på sådant? På återseénde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0