Duktiga jag

Motionsvecka? Japp! Jag är ute och går 3 gånger om dagen med hundarna (är hundvakt denna vecka), tränar 3-4 (när det hinns med, för det mesta 3) gånger på kvällarna.. Så röra på mig, det kan jag! Idag blev det fika i ghn, träffa jessie en stund och sedan hem. Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova.. Så denna kväll blir inte mycket roligare :-) Jag måste också säga att jag har en underbar familj, jätte underbara vänner och en underbar sambo som jag älskar mer och mer. Jag mår underbart bra ska ni veta! Tack alla för det, iaf mina nära och kära! <3 tack alla. Men nu ska jag lägga mig under patriks täcke och mysa - godnatt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0