Fredag Fredag Fredag - Du är efterlängtad

Godmorgon Fredag.
Har faktist hunnit med morgon promenaden med hundarna, och gett dom mat. Ska snart ta min andra promenadstur med den tredje hunden. Skönt att få komma ut, men det värsta är ju jävla hala väglaget som inte är det bästa just nu. Man blir blöt, och det är halt. Fan för slaskväder! Fan för det..

Men annars så som sagt ska jag ta mig min andra runda snart, sedan blir det hem och laga mat till mig och Puttegris. Idag blir det nog mjölkmakaroner och stekt falukorv. Väldigt sugen på det. Sen ska jag, Jessie och kanske Tolan dra till stan för att simma lite. Efter vi har simmat och så, så ska nog jag få min bil ren.. Och min mammas bil också! :) Det får vi tacka lilla Joakim för :) Sen mot när kvällen närmar sig så ska vi kanske åka ut och äta, om inte så får det bli något gott här hos mor och far. Vi får la se vad som hinns med, finns ju en dag imorgon också.. Fan, känner mig stressad. Har ganska mycket att göra idag som ni nyss läste. Men, vad händer för er en Fredag som denna? (:

Be Back Later, i hope.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0