Fredag!!

Hej Fredag.
Har nyligen gått upp, eller gick upp vid 08.00 faktist. Har startat en tvätt, och inväntar på att den ska bli klar. Sen ska jag nog småplocka lite här hemma i lägenheten. För min kära sambo gör ju inte det! ;p Latefanskap! (: Men idag så får jag besök här vid 14.00 tiden. En gammal goding kommer hit för att fika och prata massa med strunt. Det gillar jag väldigt mycket. Sen efter jag har haft besök så ska jag hem till min mor och far och vara där, Patrik jobbar ju eftermiddag så lite träligt att vara själv då. Sen får vi se vad resterande utav dagen har att erbjuda (: Man vet ju aldrig, man kan aldrig se in i framtiden! ;b

Men nu ska jag lägga in lite musik och bilder på min telefon som jag har fått lånat. Tack för den säger jag! :) Sen blir det plocka lite här och där. Ska ju se fint ut här tills i eftermiddag!! :) Det kan ju inte vara stökigt, sådär första intrycket liksom ;) BBL!



Probeer gewoon, proberen! BITCH!
Niemand zal je missen


Kommentarer
Postat av: Emilia E

OMG YOU´RE SO HOT DARL !

Svar på din kommentar: Allt går bara man vill..

2010-03-05 @ 11:29:54
URL: http://miilaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0