Godförmiddag

Har suttig en stund nu och funderat på vad jag ska skriva för kul här.
Kan börja med att säga att jag har varit ute på första rundan med hundarna iallafall, och gett dom mat. Sen har jag lite smågrejer kvar att göra under dagens gång. 
Jag ska:
* Få i mig något att äta
* Köpp java hos Mr. R med J(?).
* Matlagning till mig och Patrik
* Promenad igen(?)
* Träning (F&S)
* Insläppning av hundar + en liten promenad så de klarar sig under natten. 

När jag är klar med det, så ska jag fixa en tvätt också. Sen när alla dom sysslorna är gjorda så är det kvällen för mig! (: Då får jag äntligen slappna av. Ikväll är det bra program på tvnm också.. Ikväll är det faktist Grey's anatomy på 5an klockan 21.00. Missa inte, missa inte! Men nu ska jag se till att jag börjar med det jag ska göra. Ha en bra dag, så återkommer jag när jag kan. Ciao.


Till Fritschoff.
När kommer min design som jag har väntat på baby? ;b <3


Kommentarer
Postat av: Frida Naess

fan hade glömt bort den helt! Den blir klar snart! :)puss

2010-03-17 @ 18:08:38
URL: http://naess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0